Voor alle (mede) pastaliefhebbers zet ik vandaag mijn persoonlijke vijf favoriete pasta recepten op een rijtje. Wie weet zit er wat lekkers voor je tussen!
Barbecue workshop bij Weber: vier uur vol lekkers
Pas geleden ging ik met mijn broer richting Amersfoort om een gasbarbecue workshop bij Weber bij te wonen. Tijd om te grillen!
Kruimel plaatkoek met zomerfruit
Alleen van de naam ‘kruimel plaatkoek met zomerfruit’ loopt het water je toch al in de mond, of niet? Ik zeg snel de keuken in om er zelf een te maken!
Orecchiette met kip, pesto en gemarineerde druiven
Antoni kookte in ‘Queer Eye’ een keer een fijn bordje pasta. Ik probeerde het na te maken: orecchiette met kip, pesto en gemarineerde druiven. Heerlijk!
Werken vanuit huis: zo maak je het jezelf makkelijk
De manier waarop we nu werken, is door de Corona-crisis duidelijk anders. Zo veel mogelijk werken vanuit huis. Ik deel enkele tips voor thuiswerken.
Een gezond wit gebit in tijden van Corona: 5 tips
Het gaat nog wel even duren voor ik weer in de stoel van de mondhygiëniste terecht kan. Tijd voor een rijtje tips voor een gezond wit gebit!
Friday favorites #27: een houtmand, een Fatsia, Calvin Klein…
Vandaag is het weer tijd voor friday favorites met onder andere een houtmand, een Fatsia, Calvin Klein en meer. Kijk je mee?
Gehaktballetjes uit de slowcooker met pappardelle en snijbonen
Op een drukke dag besloot ik de Crock-Pot in te zetten om tijd te winnen. Resultaat: lekkere gehaktballetjes uit de slowcooker met pappardelle en snijbonen.
Wintersportvakantie zonder te skiën: wat doe je dan?
Wintersportvakantie zonder te skiën ja. Wat ik dan wel heb gedaan die week? Een fijne mix van wandelen, lezen, Netflix, workouts, theetjes en koken!
Weekmenu #10: lekker gevarieerd
Tijd voor weekmenu nummer tien. De oplossing voor de dagelijkse struggle met de vraag ‘Wat eten we vandaag?’. Boodschappen doen en koken maar!
Weekmenu #6: hallo 2020
Tijd voor weekmenu nummer zes! De oplossing voor de dagelijkse struggle met de vraag ‘Wat eten we vandaag?’. Boodschappen doen en koken maar!










