Onder het mom van ‘laten we eens iets anders proberen’ kreeg dit (vegetarische) recept voor fattoush een kans. En dat bleek dus een heel goed idee te zijn!
Cheesecake | Sabine Koning
Soms komen er boeken voorbij waarvan je gelijk weet: die wil ik! Van het omslag van Cheesecake van Sabine Koning loop het water je al in de mond toch?
Frittata uit de oven: ideaal voor eten in etappes
Deze frittata uit de oven zit boordevol groenten en gaart op het gemak in de oven terwijl jij je handen vrij hebt. Voor een salade, of een wijntje…
Recept voor erwtensoep uit de Crock-Pot
Erwtensoep uit de Crock-Pot; ik maakt het en precies over die Crock-Pot kreeg ik de nodige vragen, waaronder wat het recept is. Dat en meer lees je hier!
Zoete aardappel salade met gerookte kip
Houd je van zoete aardappel? En houd je van maaltijdsalades? Dan kan ik je deze zoete aardappel salade van harte aanbevelen. Check het recept!
Linguine met vegetarische kipstukjes
Deze linguine met vegetarische kipstukjes vonden wij alle vier een geslaagd bordje pasta. Zelf eens maken? Check het recept.
Friday Favorites #10: iPhone Xs, Doris, Plenda…
Vandaag is het weer tijd voor friday favorites met dit keer onder andere iPhone Xs, Doris en Plenda. Kijk je mee naar mijn favorieten?
Mosselen uit het atelier van Léon
Vorige week plofte ‘Mosselen uit het atelier van Léon’ in de brievenbus. Een boekje vol mosselrecepten en ik maakte er een: mosselen met bier. Lees je mee?
Hallo herfst en hallo stoofpotjes tijd
Vandaag begint officieel de herfst, hét seizoen voor stoofpotjes. Comfort food bij uitstek toch? Ik zocht een aantal lekkere recepten bij elkaar!
Friday Favorites #9: Tony’s Limited Editions, de Pepernotenfabriek, Ritual of Holi…
Vandaag is het weer tijd voor friday favorites met dit keer onder andere Tony’s Limited Editions, de Pepernotenfabriek en de Ritual of Holi. Kijk je mee?
De R is weer in de maand: hoe houd je een ijzersterke weerstand?
Met het begin van de herfst, wordt ook het startsein voor allerlei wazige virussen gegeven. Stom! Zaak om je weerstand zo goed mogelijk te houden. Maar hoe?









